Mitt nya liv.

     Datum: 2008-01-28 Kl: 18:21:53
Det känns som jag har börjat ett nytt liv men varför vet jag inte. Det kan kanske vara för att vi hade vattengympa idag på badet. För det är väll en sorts träning och det har jag inte för mycket av i mitt liv, så det kan kanske vara därför.
Eller så kan det också vara för att min pappa har fixat min tv nu så att det funkar. Så nu är jag och mitt PS2 back in business !
Jag har också ett konstigt sug i mig som får mig att vilja städa och ha ordning och reda runt omkring mig. Det är verkligen något som är fel när jag känner så. Jag känner på mig att det är något lurt med det här med mitt nya liv.

Men men, det lär väll spåra ur som vanligt som det alltid gör när det gäller mig och mitt liv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0