Pissdag.

     Datum: 2008-01-26 Kl: 14:38:10
Det är en riktigt pissdag idag. Regnet pissar ner och det finns inte ett piss att göra. Alltså en pissdag.
Jag har inte ens tatt på mig något vettigt idag för jag känner att det inte kommer bli något av den här dagen ändå.
Min pappa har i alla fall fixat bilden till min tv nu. Det är snällt av honom. Men eftersom jag fick tvn i jul så var det på tiden att jag kan börja kolla på den nu.

Va i parken igår med massa. Det var helt okej, och träffade en del man inte sett på länge :)
Sen efter blev det en intern katastrof med min kära vän. Det var rätt komiskt.

Är med Fidde & Paulina nu. Fidde sitter med min pappa och kollar på handboll och verkar ha väldigt roligt.
Paulina och jag ligger där emot i sängen och har inget liv. Men vi får väll se om vi kan ta tag i det.



image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0