Rostade mackor.

     Datum: 2008-01-31 Kl: 14:44:35
Jag tänkte göra rostade mackor idag till frukost bara för att det hör till principen att man ska äta frukost. För annars hade jag gärna hoppat över den. Men i alla fall så kom jag på att jag nog var tvungen att check kolla så att inte min idiot till lillebror hade satt på larmet som han brukar göra även fast jag är hemma. Nycklen till dörren hade jag självklart inte här uppe men gud var tydligen på min sida idag för dörren till garaget var faktiskt öppen. Så jag kilade in där och vidare in i huset och upptäckte till min stora förvåning att han faktiskt inte hade larmat idag. En applåd för honom.

När det momentet var avklarat kunde jag sen gå över till att rosta mina mackor. Eftersom jag som sagt inte äter fruksot för ofta så slutade det i katastrof. Jag brände två omgångar mackor innan jag lyckades rosta några som var något sånär ätbara. Men dom slank ner tillsammans med två cornflakeskakor framför "The Notebook" i min säng.

Jag vill också bara säga att jag har legat i sängen alldeles för länge idag men jag funderar faktiskt på att gå upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0