Simsfreaket säger godnatt.

     Datum: 2008-01-10 Kl: 22:24:54
Efter att jag upptäckte till min stora besvikelse igår att The Sims inte funkade på datan fast jag hade installerat det blev jag mycket sur. Inte så där skit sur, men lite lagom små sur sådär. Det blev inte bättre av att mitt as till lillebror ber att få testa och så funkar det på en gång. Då blev jag snäppet över sur.

Så idag tog jag tag i det igen. Och det funkade. INTE. Men sen hände något. Antingen var det jag som var smart eller så kom ett mirakel för det började fungera som ingenting. Då hoppade jag upp till det översta snäppet på den glada nivån. Så sen fördrev jag min tid med att ta hand om min otroligt vackra familj.
Hang som var här och lånade internet satt vid min dator och fixade och donade lite. Att jag har en ny layout tackar vi henne för. Ingen kan som hon <3

Nu är det dags för sängen. Det är en ny dag imorgon och vi ska få betyg på våran klippning och så är det fredagsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0