Slickepinnspappa.

     Datum: 2008-01-30 Kl: 22:37:49
Min pappa tar fasen priset snart alltså. Idag kom han upp med en klubba i munnen och satte sig framför tvn?
 Både jag och mamma bara tittade på honom och så frågade jag vad han hade fått den ifrån. Det ville han först inte svara på utan tyckte bara att vi var helt dumma i huvudet som reagerade så på det.
Men ofta att man inte reagerar när en gubbe över 40 sitter och slickar på en klubba framför tvn? Tillslut berättade han vart han hade fått klubban ifrån och det lät såhär:
 - Jag har faktiskt fått den från en pizzeria jag åt på i Värnamo och jag har sparat den tills nu. Värsta stolt lät han med. Jag börjar bli orolig över hur jag ska bli i framtiden med tanke på dom här generna. Det är ju illa redan som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0