Titanic.

     Datum: 2008-01-23 Kl: 19:09:49
Idag gjorde jag en a lá mig själv och satte på Titanic och sov en stund efter skolan.
Det är lika skönt varje gång. Men idag väcktes jag av ett telefonsamtal från Hanna.
Hon borde ha lärt sig vid det här laget att man inte ringer till mig efter skolan på onsdagar.
Då sover jag.

Titanic är i alla fall äckligt bra. Den är så "iiiiihhw".
Jag brukar utrycka mina känslor och andra förklaringar i ljudeffekter. Det vet dom som känner mig.
Men tyvärr så fattar man inte lika bra när man läser mina ljudeffekter som man gör när man hör dom.
Dom måste verkligen älska varandra i den filmen. Kanske kärlek vid första ögonkastet?
För dom hinner ju trots allt inte träffas så länge innan den ena dör.
Dom gör verkligen allt för varandra. Han offrar allt för henne. Till och med sitt liv.

När gjorde någon det för mig senast? Inte igår i alla fall.
Men jag väntar fortfarande ;D

Nu ska jag strax fläska i mig en semla. Cya ! ♥

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0