Välkommen hurtbulle.

     Datum: 2008-01-14 Kl: 21:08:50
Idag kan jag säga till er mina kära 14 läsare att ni har att göra med en hurtbulle. Jag har nämligen precis varit ute och gått Anderstorp runt med Sara. Jag har inte rört mig så mycket på ett halv år typ. Men nu ska det bli ändring på det. Men jag måste tyvärr erkänna att jag köpte en godispåse när vi råkade gå förbi ica. Men om jag ändå gick när jag åt godiset så är det väll ungefär som att jag inte åt något alls va? För jag förbrände det undertiden.
Jag tänkte i alla fall berätta för er om min ONDA förmiddag och min GODA eftermiddag. Läs och njut lovies !

Det onda började redan på morgonen med att vi hade idrott. Det har vi varje måndag så det är ingen nyhet eller så, men jag hatar det lika mycket varje gång. Idag skulle vi i alla fall ha volleyboll och eftersom jag är en lussebulle på allt inom sport så slutade det i katastrof. Jag fick bollen på mina fingrar och det var ont gjort av bollen. Så nu har jag en blå bratwurst till ringfinger och det värker något så fruktansvärt.

Men sen var det slut på nedstämdheterna och en god eftermiddag drog igång. Det visade sig att vi skulle kolla på hela Shrek filmen på engelskan. Det visade sig också att jag lyckades somna 3 gånger under 40 minuter av filmens gång. Då undrar jag varför jag lyckas med det när jag sitter på en hård stol i ett klassrum men inte lyckas somna en enda sekund i bussen? Det tåls att kluras på.

Over and Out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0