Bye Cypern !

     Datum: 2008-07-14 Kl: 20:03:37
Om 30 minuter kommer bussen som tar oss till lanarca och sedan tar vi flyget där ifrån till Landvetter.
Denna dagen har varit så satans tråkig. Bara väntat och väntat och väntat.
Eller vi har i och för sig solat och legat vi poolen och så men det har varit långtråkigt ändå.
Jag & Paulina har läst böcker som två judar.

Nu på kvällen skulle vi in till en affär för att handla presenter till alla som har tiggt om det.
Det fixade vi snabbt och när vi skulle gå så kom Jonas på att han var tvungen att ha något med.
Behövde jag ens fråga vad han skulle ha?
Självklart skulle han köpa en ryggkliare för det gör han varje gång vi är utomlands. Eller nästan i alla fall.
Så nu kommer vi hem extra lyckliga för vi har en ryggkliare i våra ägor.

Nu kommer bussen strax och vi måste hinna kila på toa.
Hanna ville att jag skulle ringa henne så fort jag kom hem.
Så grattis Hanna när du vaknar av att det ringer halv 6 i morgon bitti.
Mysigt för dig ;)

Cya! Nu blir det flygplan, äcklig mat, bra film och inget sovande dom närmaste 9 timmarna.
Lyckost mig. Nooot.

Kommentarer
Postat av: Hanna

DU FÅR INTE ÅKA BÅT MED MIG OM DU RINGER KL HALV SEX I MON!!!!!!!!!!

2008-07-14 @ 22:58:59
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0