Direkt från Cypern !

     Datum: 2008-07-10 Kl: 17:30:33
Nu har jag tvingat Pau att fixa datortid i receptionen så nu sitter vi här.
Som ni kanske förstår så är det Paulina som tar hand om allting här.
Vi har ett bra shecma som går ut på att hon diskar och städar medans jag duschar.
Sen när det är hennes tur att duscha så sitter jag i badrummet och sjunger.
Och nej, jag har itne tvingat henne, hon gör det självmant. Eller okej, kanske lite då ...

På dgarna ligger vi nere vid stranden och här om dagen fick vi besök av två pelikaner.
Paulina blev livrädd för dom och kunde inte koncenterar sig på något annat.

För övrigt så finns det ett grotekst as här som sitter mitt emot mig nu com vi hatar.
Hon är fet och går runt i klänning, tubsockar och skateskor varenda kväll i 30 graders värme.
HON ÄR SÅ GROTESK !

Jag har också fått myggbett på benen. Precis vad jag önskat mig. Paulina har självkart inte fått några.

Vi hade också besök av en gubbe som skulle bekämpa våra myror som vi ha dratt på oss under veckan med.
Det gick perfa. Han sprutade några sprut, sa "thank you, bye bye" och sen gick han.

Vi har en massa trevliga grannar också. Två horor som vi hatar och som verkar hata oss också.
Dom glor på oss varenda dag och vi glor tillbaka.
Sen har vi en kille som vi kallar för "Ibra" eftersom han hade en tröja med "Ibrahimovich" första dagen.
Sen har vi också lite danska småtjejer som är ganska underhållande.
Det finns en gymnast och en cheerleader med. Vi tänkte att dom två kunde sätta ihop en uppvisninyg för oss.

Vi eller jag rättare sagt, tror att en vars blogg jag läser kan vara här på samma hotell. Men vi är inte säkra en.
men vi spionere för full halls ;D

Imorgon ska vi till ett vattenland. Tredje gången för mig och första för Paui. Treeeevligt !

Nu måste vi fixa oss för kvällen !
Saknar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0