Förkylningen tar kål på mig !

     Datum: 2008-07-02 Kl: 21:58:24
Jag blir ju aldrig frisk på det här viset då jag upptäcker nya symptom hela tiden.
Jag snorar jätte mycket, så mycket att det nu börjar komma ut genom ögonen.
För idag vaknade jag med ett ihopkletat öga och det kommer snorliknande var hela tiden.
Att andas men näsan är bara att glömma för den är lika täppt som det blir om man täpper till något med silikon.
Min hals har för sig något fuffens med för det känns som om jag sväljer en sten varje gång jag sväljer.
Tro inte att jag känner någon smak på mat heller. Nej, sådan tur har jag inte.

Så här hemskt har jag levt i 2 veckor nu. Under denna period har jag även jobbat med barn.
Det blir aningens jobbigt ibland men idag satt vi ute och stekte i solen i 2 timmar.
Det resulterade i att jag har två tomatarmar och ett tomatface. Kul.

Carro kom förbi en stund innan och jag slingade hennes hår. Det blev riktigt blont,
men jag tycker ändå att det blev bra. Kommer passa bra på henne nu när hon snart kommer bli så brun.

Nu blir det OTH, sen så är det bara att hoppas att jag vaknar utan ett ihopklibbat öga imorgon. 
Oddsen är likamed 0. Men man kan ju alltid drömma, för det gör man ju ändå på natten ;D
 


Fy farao vad länge sedan, Carro ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0