Här igen !

     Datum: 2008-07-06 Kl: 11:47:11
 Nu är jag här igen. Jag hinner aldrig uppdatera här i bloggen och det kommer inte bli bättre nu tyvärr för nu åker jag ju snart. Men här kommer en liten uppdatering i alla fall.


Vi var hos Kickos och åkte vattenscooter och grejer. Det var helt klart skitkul.
Men vi var lite rädda där ibland.



På kvällen åkte vi till August lantställe som han inte hade sagt innan att han hade.
Där träfade vi på världens sötaste kanin Jonas. Enligt August så hade dom haft en till kanin
som hette Mark för dom var bögar. Men den hade blivit mördad av en iller? Ska man tro på det ? ;D

Det här var i alla fall en trevlig dag som jag vill göra om snart.
Vattenscootrar och Jonas är min grej nu ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0