Kolmådern

     Datum: 2008-07-31 Kl: 23:01:48
Idag har man ju vatt på storutflykt med familjen och grannarna till Kolmådern. Att gå upp tjugo över sju var mindre trevligt så de närmsta 2,5 timmarna i bilen spenderades med sovbindel på, hörlurar i och kudde fram.
Men väl där så var det ganska kul. Nämligen första gången jag var på Kolmåderna så lite stolt är man ju så här efteråt. Eller, jag har tydligen varit där när jag var 3 år men vem minns det, liksom ?  

Delfinerna var lätt det roligaste. När jag satt där tänkte jag att jag kanske skulle ta upp den gamla barndomsdrömmen om att bli delfinskötare, men så slog det mig... jag har aldrig riktigt vatt en fena på att simma och det kan ju vara ganska bra att vara det om man ska handskas med fenor. Så det blir nog ingen delfinskötare för mig i framtiden. Ett yrke att kryssa av på listan över tänkbara framtida yrken.

För övrigt så såg jag en säl som sket diarrébajs med. Ganska kul faktiskt.
Enzo var så söt, den lilla gorillaungen.

Jaja, nu är jag trött som en jude och ska strax sova.
Praktiskt nog är det "American Idol" nu som kag kan somna till.
Perfa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0