Robbins place

     Datum: 2008-07-16 Kl: 22:30:40
Sitter hemma hos Robino nu. Eller nä, jag är fånge här. Jag får inte gå hem förrens dom har tittat klart på en film.
FIDDE JAG VILL GÅ HEM NU ! Jag vet att du kommer läsa det här.

Jag fattar inte ens vad vi håller på med.
Jag ska till Halmstad i morgon, jag har inte packat.
Robbin ska till Bosnien imorgon, han har inte packat.
Men det är tydligen inte en tillräckligt bra anledning för att få lämna the house of Jonsson.

Jag är trött som en jude. Kanske att det blir en powernap i Robbins säng för att få tiden att gå.

Kommentarer
Postat av: marion

vart fan håller du hus unge?

2008-07-27 @ 20:35:12
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0