Sverige

     Datum: 2008-07-15 Kl: 14:53:02

Nu sitter jag hemma i Sverige i min säng igen, men vägen hit var lång.

Först var planet försenat så då blev det en massa väntande. Sedan så var det svinkallt i planet så jag frös som en jude.
Sen har jag aldrig flugit i så mycket turbulens som det var inatt. Det var säkerhetsbälte på under hela flygningen typ och det skakade hej vilt. Sen fick vi sitta vid nödutgången och ha en flygvärdinna mitt emot oss. Men det känndes inte överdriet betryggande då hon såg livrädd ut mest hela tiden. Men en sak som Paulina upptäckte var att flygvärdinnan som pratade i en såndär telefon i planet lät precis som Filippa Bark. Fy farao vad vi skrattade åt det.

Halv 7 idag på morgonen var jag hemma och kunde sova. Så nu har jag sovit till två, för jag vaknade av Hangs sms ;D


Kommentarer
Postat av: jeanny

Var med och tävla om 10 par jeans !



Det enda du behöver göra är att kika in på min sida och klicka på bildlänken om tävlingen som du hittar i menyn. Bli medlemm, det tar bara några sekunder sen är det bara att tävla.



GOOD LUCK !

2008-07-15 @ 15:12:34
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Hang

Oojsan sorry ! hahaha :D

2008-07-15 @ 15:37:46
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0