Uppdate

     Datum: 2008-07-30 Kl: 23:07:47
Kom hem från Amandas stuga idag. Det hände mycket trevliga saker där som till exempel att Hanna fick kebabsås på benet och vi blev livrädda och kastade oss under Amandas föräldrars säng pga något som vi själva gjort. Vi låg nere på stranden och chillade en dag med.

På hemvägen tjatade jag till mig Donkenmat vilket alltid är uppskattat. Annars idag så har jag bara packat upp mina saker och hängt vid datorn. Tänkte att jag skulle somna till "Jordan, rättsläkare" nu snart för jag ska som sagt till Kolmådern imorgon. Vi ska åka tillsammans med grannfamiljen och jag vet ju redan nu att det kommer sluta i katastrof. Så skulle det vara någon annan familj som mot all förmodan har planerat att åka till Kolmådern imorgon så tycker jag bestämt att ni ska avboka det, för erat bästa.

"Jordan, rättsläkare" är för övrigt ett väldigt bra program. Det funkar alltid liksom.

Satan, jag missade "Paradise Hotel" ikväll. Att jag alltid glömmer av det -.- 

Godnatt ungdommar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0