11.30 = Tjurig mig !

     Datum: 2008-06-04 Kl: 21:33:01
Imorgon ska det slutas tidigt för då tars det studenten för hela slanten ! Inte för mig då, men vad gör det?

Det är i alla fall så att imorgon klockan 11.30 så måste jag följa med Sofia in till stan och hämta hennes brors smoking. Jag har förvarnat henne redan nu att jag komemr bli tjurig då, för jag missar tacosen i skolan. Så som kompensation så ska hon ge mig ett halsband, en fotlänk och ett par öronhänge. Det tackar jag för och det kan nog få mig på lite bättre humör men både hon och jag vet hur det kommer att se ut imorgon. Hon kommer få dra och putta mig och säga att jag måste skynda mig för annars kommer vi missa bussen. Jag kommer att försvara mig, klaga, vara tjurig och säga att jag inte vill. Sen kommer jag säkert att bli varm också och då kommer det gå ännu mer utför. Men det är inte varje dag som Sofias bror behöver en smoking så jag ställer väll upp för Jesper då ;D Även fast jag missar tacosen ...

Nu ska jag sätta upp mina gardiner som har luggit i en låda i 3 år och nu skojar jag inte. Dom har luggit där i 3 år. Sen blir det OTH. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

LEGAT Mickan! LEGAT

2008-06-04 @ 21:59:35
URL: http://holmiss.blogg.se
Postat av: Hang

HAHAHA! tänkte precis likadant som Sofia ;)

2008-06-04 @ 22:46:07
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0