Adjöss dator !

     Datum: 2008-06-09 Kl: 08:08:16
Idag blir det inlämning av mitt lilla hjärta. Jag vill inte.
Det känns som om jag går mot min avrättning.
Stackars mig. Ingen fungerande extern hårddisk har jag heller.

Så idag blir jag utan dator så då kan det antagligen bli dåligt med uppdatering.
Men jag ska i alla fall försöka sno mamma & pappas dator lite på kvällarna.

För övrigt så var det moln idag när jag vaknade. Whaaaaaaaat ?

Ha en fortsatt trevlig dag !
Det ska jag ha för vi ska kolla på film på engelska.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hejsan, om du funderar på ny dator så vill jag tipsa om www.prisjakt.nu :) Där kan du jämföra priser osv, så att du inte behöver oroa dig för att datorn finns billigare någon annanstans :)

2008-06-09 @ 15:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0