Cut, cut !

     Datum: 2008-06-10 Kl: 16:36:14

Nu har jag precis klippt Elin fin inför hennes sista skolavslutning på mellanstadiet. Hon blev fin och jag hoppas hon är nöjd med, för det blev jag. Den ungen har ett så underbart hår. Så tjockt, långt och så lent och mjukt. Jag är inte alls avundsjuk eller så.

Skolan idag var lika onödig som alla andra dagar. Vi gjorde en lek på morgonen i ca 45 minuter. Efter det satt vi bara i klassrummet och kollade ut genom fönstret i 2 timmar på när resten av vår klass spelade brändboll.
Efter lunch gick vi upp till Idrott & Hälsa och kollade på filmen som lärarna hade spelat in från när vi dansade upp för Let's Dance-projektet. PINSAMT. Jag suger så himla hårt på att dansa att jag höll på att avlida när jag såg mig själv på videon. Eller, ja kollade typ inte för ne, det gick inte.

Nu ska jag äta lite sen ska jag iväg på detta årets niors kabaré ! Kuuuul ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0