Datorslös & Hårddiskslös :(

     Datum: 2008-06-11 Kl: 20:41:13
Min pappa kom precis in på mitt rum med ett hemskt besked. Han har obducerat den externa hårddisken och där med dödsförklarat den. Där tog mitt liv slut...

Neh, så farligt är det faktiskt inte, men det är adjöss med alla säsonger av The O.C och en massa annat. Så nu är det bara att hoppas att pappa har förstånd nog till att köpa en ny snarast möjligt, för jag har inte tid att vänta.

Idag har jag också dragit igång ett nytt projekt som går ut å att jag ska få ingång min gamla laptop som har legat och skrotat i en låda hela året. Tyvärr finns det inte mycket hopp för den men vi ska i alla fall formatera om den och lite annat smått och gått, men där uppstår plötsligt ett problem till. Eftersom den externa hårddisken nu mera är dödsförklarad så måste jag lägga över sakerna jag ska spara från laptopen på Jimmys hårddisk och det är inte till hans stora förtjusning kan jag lova. Men han får faktskt ta och ställa upp för sin syster som är datorslös för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0