Det brinner i mitt fejs !

     Datum: 2008-06-04 Kl: 21:23:24
Idag hade vi någon exkudition eller vad det hette på förmiddagen och vi fick sluta lite tidigare så vi hann med en tidigare buss. Så en timme tidigare var man hemma och det uppskattades. Så resten av min eftermiddag använde jag till att steka på och det märks för det känns som om jag har ett brinnande fejs nu. Om ni undrar hur det går för mig och min "Harry Potter och halvblodsprinsen - ljudbok" som jag lyssnar på när jag solar så går det utmärkt. Det är min nya ide till tidsfördriv för solning och det funkar mycket bra. Fast ibland så råkar jag somna ifrån, men det får man ta.

Jag har städat mitt rum idag också för det är så att min bror tar studenten imorgon så då kommer det folk hit. Så nu har jag bytt till mitt hjärtanpåslakan, piffat till kuddarna och pussat på nallarna. Välkommen till mitt rum !

Min bror spelar playstation och det gick precis dåligt för han. Det kan han ha. Lalala ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0