Dressed for success !

     Datum: 2008-06-03 Kl: 22:05:47
Jag & Amanda ska bli kända. Anteckna våra namn nu.
 
Det är nämligen så att min vän Amanda är något så otroligt begåvad inom ett flertal områden. Ett av dem är att designa och sy kläder. Jag är utnämd till hennes one and only levade provdocka och det är då min uppgift att sprida hennes kläder vidare. Dock är vi tyvärr lite nybörjade på det här båda två, så det kan kärva lite i sömmarna ibland. Men vi övar oss och ska bli bättre, synd bara att Amanda redan ligger en bra bit före mig på den fronten.

Vi ska i alla fall skaffa oss en blogg som jag hoppas att ni kommer att följa, mina trogna läsare. Självklart var det någon skit som redan hade snott det namnet som vi hade tänkt ha. Bara för att jag för en gångs skull kom på något bra så är det någon som förstör för mig. Skit, skit, skit...

Men vi ska fixa ett namn, var så säkra.

image202

Design by Amanda ♥

image203

Design by Amanda ♥


Kom ihåg att jag aldrig har lovat att bloggen ska bli bra ...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snabb är du med, det gillas! ;) Vi kommer på nått nytt namn, dont worry! Jag kan förresten springa ifrån jobbet några minuter innan utsläppet imon, kan jag umgås med dig?! Puss!

2008-06-04 @ 12:21:18
Postat av: Ida

Amanda är BÄST!

2008-06-04 @ 21:54:31
URL: http://whatidadoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0