Eigil har fött !

     Datum: 2008-06-08 Kl: 21:32:43
Detta skulle publicerats i torsdags men det funkade inte då, så publicerar det nu istället ;D

Igår på våran exkudision så skulle vi leta reda på djur. Vi hittade en blodigel som vi tog med tillbaka till klassrummet. Vi döpte hon till Eigil efter Hannas gammalfarfar eller något i den stilen.
Inann idag när jag kollade på honom så upptäckte jag att Eigil var en tjej för jag såg att det låg barn i hans mage.
Sen precis nu så skulle Sofia förflytta Eigil till en annan bur men vad gör han?
Mitt i lyftande stund så föder han ut små iglar för fulla muggar. Så nu har jag precis kämpat med att få över det sista Eigilbarnet till deras nya weekendbur.

Jag var bara tvungen att berätta det här för er. En stor sensation! Vi är alla så lyckliga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0