Helgen.

     Datum: 2008-06-01 Kl: 21:20:05
Här kommer en snabb uppdatering från helgen:

Fredags: Umgicks med Gert. Talangfinal. Ondskan. Sova.

Lördag: Åkte till Gislaved och kollade på Karnelevalen och ballongdansen. Självklart kollade vi och stöttade Amanda som var med i Karnelevalstyrelsen. Det är så sjukt mycket tid som hon och dem andra har lagt ner på det. Amanda är bra på sånt.
På kvällen vad jag med Gert och vi hade inget liv. Käkade glass och kollade på youtube för glatta livet. Klockan 2 åkte vi till Gvd och hämtade Amanda, Ida och min stupfulla bror. Ett spystopp på vägen och sen var vi hemma. Jag sov hos Amanda och vi sov inte förrens kvart över 4 då vi hade fått i ordning på allt.

Söndag: Vaknade hos Amanda. Käkare frukost på balkongen med Gert. Åkte sedan till Joakim, där vi senare åkte vidare till en sjö mitt ute i en skog. Sen åkte vi hem och jag & Pau stekte på studsmattan. Killarna blev fikabögar och åkte och fikade sitället. Så jag & Paulina tänkte springa genom vattenslangen lite och jag sprang så fort genom vattnet att jag snubblade och ramlade på gräset och skrapade upp mina knän. KlantKarin på mig kan man säga. Sen lade vi oss och stekte lite till på studsmattan men då kom tyvärr killarna tillbaka och kastade ica-kassar med vatten på oss. Efter ett tag med vattenkrig och en halvt dränkt kanin så tog vi tag i våra liv och åkte för andra gången för dagen till en sjö. Mycket trevligt må jag säga.

Nu sitter jag här i min säng och måste snart börja tänka på att sova. Men ska spela lite PS först ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0