I'm so tired !

     Datum: 2008-06-16 Kl: 21:56:15
Äntligen är jag hemma och har landat i min kungliga säng efter allt mitt jobb.

Efter lunch på jobbet idag så hände det inte så mycket. 2 barn kissade i ruschkanan inomhus. Fräscht.
Ett barn hällde ut mjölk över hela bordet som jag fick torka upp. Tack för det.

Jag gick i alla fall hem till Amanda direkt efter min avslutade arbetsdag och vi låg i hennes säng och hade lama samtal. Behövligt men lite weird.

Jag har bestämt mig för att sova tidigt ikväll om inget drastiskt händer, för jag är undersovd.
Men lätt att sova när min lillebror och alla han känner hoppas studsmatta utanför.
Har inte dom något annat att göra ?

Godnatt !


Jag & Amanda ska bli kända snart... det kommer ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ska vi ! Men jag får nog göra någonting åt den där groteska hakan! :O Oh well, man kan inte få allt haha ;D Limpa imorgon ;) Puss !

2008-06-16 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0