Jag är bäst !

     Datum: 2008-06-18 Kl: 19:08:41
Jag är riktigt rutinerad i det här med småbarn nu alltså. Idag var vi på storutflykt till Arvids, där vi köpte en bok.
Sen så fick jag äran att läsa för de 4 minsta barnen där en av dom knappt kan gå. Fattar ni hur små dom är då ?
Jag klarade det galant i alla fall och alla barnen lyssnade på mig och mitt intressanta snack om en ko och lite andra djur. Om ni undrar så äter barn en ärta i taget. Har alla barn ca 20 ärter så tar det är bra tag att äta upp dom och det gör mig ganska frustrerad när jag vill gå på rast. Så det så.

Jag vet Sofia, jag har ett chillidill jobb jämfört med dig ;D

Ikväll är det fotboll och det ska bli trevligt. Jag är riktigt intresserad nu för tiden.
Grannarna som är intresserade till max är själklart på plats i arenan och tittar.
Goo Sweeeeden !


Sara & Jag är rätt koola ! ;D

Kommentarer
Postat av: Gert

Och fotbollen gick ju åt helvete! XD

2008-06-18 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0