Kabaré

     Datum: 2008-06-10 Kl: 21:32:49
Kom hem från niornas Kabaré för en stund sen. Den var verkligen skitbra. Våran kabaré förra året kan verkligen slänga sig i väggen. Dom hade verkligen fått med allt som "ligger i tiden" eller vad man säger. När Marcus och Robbin & Co kom in och var bögar, det var nog det roligaste jag sett i hela mitt liv. Fy farao vad jag skrattade.  Det var verkligen för perfekt för dom. Dom var så snygga inkletade i matolja ! Sen så hade vi snygga Stephanie med. Hon var det groteskaste jag sett, men rolig var hon. Alla var verkligen jätteroliga och jag bara kände hur vi behövde skämmas mer och mer över våran förra kabaré. Men visst hade dom en del idiotiskt dåliga saker som man undrar varför man tar med egentligen.

Nu ska jag kolla på Sverige - Grekland.Vinst till Sverige hoppas jag, annars blir det inte så roligt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0