Livet rullar på som i ett hamsterhjul !

     Datum: 2008-06-26 Kl: 20:12:33
Mitt liv är precis som ett hamsterhjul nu för tiden. För mitt liv ser i stort sett ut så här precis varje dag:
Vaknar-Jobbar-Sover-Äter-Dator-One tree hill-Sover.
Det är rätt tråkigt och jag känner verkligen för att hoppa studsmatta med Sara nu, men självklart så tränar hon.
Tänk om man hade varit som henne, då hade man haft en muskulös kropp kan jag lova. Men så är inte fallet för min del.
 
Ikväll kommer Paulina att kika in genom dörren för att hämta en tidning. Något som höjer min levnadsstandard.

Kommentarer
Postat av: Majken

humm är din header borta förresten?

2008-06-27 @ 00:22:46
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0