Måndag

     Datum: 2008-06-30 Kl: 21:36:34
Jag har inte hunnit updatera någonting men nu är jag igång igen.

I Lördags var jag & Amanda "servitriser" på min grannes 40-års fest. Vi fick duka av och lite annat. Men framföralltvar vi första ansvarare för spriten och vi fick stå i baren och blanda drinkar. Det är inte ofta minderåriga står och gör det men det gjorde vi. Det var skit kul, men lite slemmigt när gubbar raggade på oss. Men vi fick 750 kronor var för jobbet. Det satt perfekt i fickan.

Nu har min sista jobbarvecka dragit igång. Hoppas jag klarar den snabbt för jag orkar inte mer.
Min kära barn på dagis kom i alla fall på 2 mycket bra lekar idag. Den ena gick ut på att jag skulle ligga på en madrass och sova. Den leken gillade jag. Den andra leken gick ut på att dom skulle springa till mig och krama mig. Så mysigt sötnosar (:

Nu ska jag slå en pling till Paulina, sen blir det lite OTH och sen blir det sängen !
Tack & Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0