Måndag

     Datum: 2008-06-09 Kl: 17:42:18
Jag var inte trött igårkväll. Jag var inte trött idag på morgonen. Men nu är jag där emot trött.
har solat och sovit sedan jag kom hem. Snart ska jag äta mat som min snälla mamma lagat.
Hon har lagat annan mat enbart till mig idag bara för att jag inte tycker om lax.
Laxen är säkert kassodlad med och det är inte bra har jag hört.

Skolan idag var ganska onödig. Spelade brändboll och lämnade in datorerna på morgonen. På eftermiddagen kollade vi på en film som hette "Blood Diamond" tror jag.

För övrigt så hatar alla Sofia. Den mäktiga har talat ut.

Tack&Hej !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är faktiskt väldigt nöjd med håret, det tackar vi för ;) pärlorna? ska jag komma till dig ikväll? det är lite upptaget idag men de ska nog hinnas med ;) Puss!

2008-06-10 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0