Nu är jag tjurig.

     Datum: 2008-06-02 Kl: 08:20:13
Jag har haft en piss morgon. Mamma tjatade på mig 3 gånger under en minut. Då blev jag arg. När jag kom till bussen så var det några skitungar som hade slagit sönder glaset, så det låg glassplitter överallt. Det var droppen trodde jag då. Men nej, det var det inte, Till råga på allt så var bussen 15 minuter försenad, så då tänkte jag att nu kan dagen inte bli sämre. Men visst blev det det. På måndag måste jag lämna in mitt hjärta, min dator. Kan ni tänka er något värre? Nej. Plus att min dator hemma är helt uppåt väggarna så att få den i någon som helst funktion är ju bara att glömma.

Vi ska springa på idrotten med. Vilken upplyftande morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0