Skolavslutning - 08

     Datum: 2008-06-13 Kl: 19:19:05
Idag hade vi vår skolavslutning på John Bauer. Vi åt först lite frukost i klassrummet och sedan gick vi genom stan till Cupolen. Väl där såg vi på någon film, det delades ut stipendier och medaljer, studenterna fick sina betyg och satte på sig hattarna, det sjöngs sånger och rektorn höll tal. Jag gillar vår rektor starkt, han är bäst ! Sen sa vi "hej då" i 180 km/h utanför Cupolen innan vi sprang för att hinna med bussen. 

Resten av min dag har jag spenderat med Jocke, Paulina & Marcus. Eller inte så mycket Paulina för hon åkte hem så tidigt. Men vi andra cyklade i alla fall hela vägen till motorbanan för att kolla på några som körde motorcykel där. Sen cyklade vi runt lite och testade på olika lekparker och sen hem till Jocke igen.

Nu är jag hemma på en snabbvisit för att äta, sen ska jag och en gul kines till Jocke igen. Trevligt !

Det funkar ju inte att ladda upp bilder -.-




Kommentarer
Postat av: maria

ja jag kommer sakna dig mus:)))

2008-06-14 @ 18:52:38
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0