Skolavslutning ? ... Skulle inte tro det.

     Datum: 2008-06-12 Kl: 22:21:43
Idag har alla fått sommarlov, men inte jag. Näe föstår ni, jag måste gå upp klockan sex som vanligt för jag får inte sommarlov förrens imorgon. Min lillebror slutadee som sagt sexan idag oc herrejesus vad han hade tjusat till sig. Det har luktat killparfym något så frutansvärt hela dagen i hela badrummet.
Gud vad skönt det är att man inte slutar nian i år i alla fall, för det var verkligen riktigt hemskt. Jag ser ju vad alla nuvarande nior går igenom och jag vet hur det känns. Det känns som om det inte finns någon morgondag. Men ungommar, ni kanske blir överraskade nu men det finns det faktiskt. Jag är ett levade bevis för jag lever faktiskt fortfarande, även fast jag trodde att jag inte skulle göra det efter nian.

Men men, eftersom jag ska upp i morgon så ska jag också lägga mig nu. Ingen avslutningsfest här inte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0