Skryt.

     Datum: 2008-06-10 Kl: 16:46:38
Jag har inget och göra så jag tänkte passa på att skryta lite för er...

I helgen hade vi några motortävlingar här på motorbanan där jag bor. Eftersom vi har Nordens största motorbana eller något i den stilen så är den ju lite känd. Inte mycket känd, utan bara lite sådär små känd så att man vet om den om man är över 40+ typ. Denna gången var det i alla fall någon tävling som handlade om Ronnie Petersson och då flockas ju kändisarna hit må ni tro. Alltså, på Scandinavian Raceway var i helgen: Mikael Persbrandt, Per Gessle och självaste Hans Majestät Kungen ! Dom valde att åka hit till en by med ca 5.000 invånare över en helg, när dom istället kunde chillat på slottet. Det ni, försök slå det om ni kan !

Så där, nu är jag färdig skryten och ska äta.
Bye !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0