Stekarklubben hade möte !

     Datum: 2008-06-05 Kl: 10:33:52
Idag hade vi i stekarklubben ett kontrollantmöte, där vi kontrollerade allas bränna. Eftersom gårdagen ägnades åt stekning för samtliga. Sofia hade lyckas få ett litet streck men på köpet hade hon bränt sig på babyhullet, ögonlocken och halsen. Jag däremot hade bara bränt mig lite i fejset och lite ynkans smått på armarna. Ett litet streck fick jag ihop med. Linn hade som vanligt lyckas bränna upp hela framsida överdel och ser nu mera ut som en domherre. Hon har också lyckats skrapa ihop två olika streck. Emma kom som vanligt negerbrun utan en enda brännskada. Vårt mål är att bli som henne men vi kommer inte lyckas. Emma den skiten har inte ens någonstans att sola, men ändå är hon brunast. Det finns ingen rättvisa här i världen.

Imorgon ska det stekas med Hanna hela dagen. Jag vill ju kunna imponera på stekarklubben på måndag. Men jag tror dock inte jag kommer lyckas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0