Uppdatering om helgen !

     Datum: 2008-06-08 Kl: 21:29:07
Jag vet att jag inte har uppdaterat men det sa jag till er att det kanske skulle bli dåligt med, så ni har inget att klaga över. Men det har ni ju inte gjort heller så det är ju bra.

Torsdag: Min bror tog studenten. Firade honom hemma hos oss med en massa folk. Eller ja, dom flesta gästerna var nästan mina och min lillebrors som vi hade släpat hit för att vi inte ville vara med släkten. Klockan två somnade jag & Hanna. Klockan tre ringde en viss man som alltid ringer Hanna när hon sover hos mig. Halv 4 på natten var Hanna ute och letade efter honom under en gran. Klockan 4 kom Hanna in utan honom och ringde istället han och han sa att han aldrig sa att han skulle var ute, för han var hemma nu. Klockan halv 5 skjutsar min mamma hem min brors as packade kompis. Kvart i 5 somnar jag & Hanna igen. Trevligt.

Fredag: Jag, Hanna & Amanda drar till sjön och solar hela dagen. Framåt kvällen fixar vi oss och sen var det dags för fest. Det var skit kul hela kvällen tills någon som är ett fult äckel som inte äns vill erkänna försötde hela kvällen. Hur man kan göra något sådant är helt sjukt. Fattar du/ni inte att ni förstörde för Amanda och för oss andra? Ni har försört en del av våra liv. ÄCKEL ! Aja, efter det runt halv 2 så kom jag & Hanna hem till mig och somnade. Hanna gick för övrigt i sömnen inatt. Wierdo.

Lördag: Berättade för våra föräldrar om gårdagen. Kändes sådär, men dom blev inte arga. Det lät ju kanske inte så bra i deras öron. Dom undrar väll vad fan vi håller på med på helgerna? Sen solade vi i alla fall hela dagen och badade i min lyxpool. Slå det om ni kan. Vi var iväg och kollade på balen med. Gud var fina dem var. På kvällen sprakade det gnistor all världens väg mellan mig, Amanda & Hanna, men vi fixade det med kinamat. Men det blev lite gnistor igen för jag förlorade på ett spel och var tvungen att hänga med och köpa glass. Men sen kollade vi lite på GG, och skjutsade senare hem Amanda.

Söndag: Idag skjutsade jag & Mamma, Hanna till tåget i en bil utan AC. Fy farao ! Sen så solade jag med Amanda hela dagen och badade i min lyxpool. Medan Amanda skulle titta på en dokumentär om Yves Saint Laurent så klippte jag henne och hon blev faktiskt rätt nöjd, tror jag. Framsteg. Sen åt vi pizzamackor och jag hade högläsning ur aftonbladet för hela familjen. Ingen jätte hit enligt dom men jag gillade att läsa högt.

Nu ska jag strax sova, men måste tömma min dator först. Skolan ska ha tillbaka den över sommaren i morgon och det känns inte bra. Till råga på allt så är min externa hårddisk sönder så jag måste lägga över det på Jimmys. Han kommer inte bli glad men tyvärr så måste jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0