Är det här det nya ?

     Datum: 2008-06-25 Kl: 18:23:36
Någonting som jag har kommit på att jag stör mig riktigt mycket på är när folk kommenterar på bilddagboken på fel sätt.
Åldersgruppen på dom som gör det ligger väll omkring 12-15 år och är vanligtvis tjejer.
Sättet på hur dom kommenterar en bild är i stil med det här enligt min uppfattning:

En tjej lägger upp en bild på sig själv eller en kompis. Kommentarerna hon får av sina kompisar är i 99 % av fallen en lång utläggning:
"Älskling, du är det bästa jag har. Du kommer alltid vara min bästa vänn. Du och jag har alltid så sjukt kul tillsammans, sötnoos <3 Snygging, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Du kommer alltid vara det bästa jag har, babe <33 Jag älskar dig mest av allt ! ILY <33333 "

Det ser inte ut som att dom har så bra vänskap som dom beskriver eftersom dom måste bekräfta det i varje kommentar.

Jag undrar bara en sak, när dog dom vanliga orden ut? Eller är det här det nya och jag som är helt efter?
Det tåls att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Majken

Håller med dig. Det känns bara skitkonstigt när det står sånt.

Särskillt när man själv får sånna av människor man träffat bara några gånger!

Ha det gott :)

2008-06-26 @ 10:48:19
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0