Varmare än varmast.

     Datum: 2008-06-02 Kl: 20:40:01
Att vilken värme vi har idag, nästan så att jag avlider under vissa stunder.

På idrotten idag så skulle vi som sagt springa 3 km i denna stekheta värme. Jag mitt pucko, hade långa joggingbyxor på mig så det gjorde det inte svalre precis. Jag kan i alla fall hälsa er att jag kom sist, men jag förbättrade min tid med 8 minuter. Men det ska också tilläggas att jag tror att jag klämde min ena lunga mellan revbenen när jag sprang, vilket gjorde att jag inte kunde andas lite då och då. Det gjorde så satans ont att jag nästan fick tårar i ögonen. Till råga på allt sprang jag helt själv i skogen och ett tag trodde jag faktiskt på allvar att jag skulle dö. Och nej, det var inte håll !

På eftermiddagen kom Idrott & Hälsa - treorna ner och frågade om vi ville spela brändboll med dom. Vi svarade tydligen ja på det för sekunden senare var det tack och hej med engelskalektionen och ner på gräset som gällde. Jag höll även denna gång på att avlida i den stekheta värmen och vi sög. Men dom har ju trots allt levt 2 år längre än vi och har logiskt sätt där med mer erfarenhet. Efter ett tags spelade mot dom så skulle vi tydligen möta Idrot & Hälsa - ettorna för dom blev väll lite avnudsjuka kan jag tro. Tror ni inte att vår klass slås ihop med treorna då så att vi kan möta dom. Men men, det gick väll bra. Vi sög som as men vad gör det om 100 år ?

Efter min förpestade hemfärd i den kokheta bussen, lade jag mig och solade på en gång. Mycket trevligt faktiskt.

Nu ska jag babbla skit med Hanna och kolla på OTH. Looove it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0