Är jag tjock ? ;O

     Datum: 2008-03-01 Kl: 19:59:06
Mamma & Pappa är inte hemma ikväll så därför köpte dom självklart hem pizza till mig och mina syskon. Jag var skit hungrig så jag åt rätt mycket. Bara för att jag ville äta upp mina kanter på pizzan med så blev min storebror as tjurig och säger: Tjockis! Och jag bara: Vaaa ? Han bara: Du vet att du kommer bli tjock om du äter det där va? Tack för den. Imorgon kommer jag vakna upp och väga 32 ton med hängmage. Men det var det värt.

Nu kommer en Kines till mig och Fidde är redan här.
Hej då !

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tror dock hon sviker ;) haha!

2008-03-01 @ 20:10:37
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0