Au pair

     Datum: 2008-03-18 Kl: 10:09:11
Nu har vi fått au pair-känslor här i grupprummet igen. Lätt att jag ska till USA efter trean och passa barn. Det kommer bli så kul och min mamma är på som bara den. Hon har ju näst intill tvingat iväg mig på språkresa förut men det har jag inte varit så på för innan men nu har det kommit tillbaka. Men au pair ska det bli i alla fall om jag inte ballar ur. Guuud, jag längtar som satan. Orkar inte vänta tills jag har slutat trean men jag hade i och för sig nog inte vågat åka nu ändå så. Men snart kommer jag ! (:

image140
Jag läääängtar ! ;D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ar sjalv au pair just nu :) Det ar verkligen en upplevelse. Gor det!

2008-03-25 @ 03:05:56
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0