Bad & Deborah

     Datum: 2008-03-17 Kl: 14:09:31
Vi hade bad idag vilket resulterade i att vi bara var ca 14 av 25 stycken i klassen var av 10 var med på badet. Vi skulle simma 1000 meter och sen ha livräddning. Hade jag vetat det innan jag kom så hade jag inte varit där, men nu var jag ju så illa tvungen. Jag var helt utpumpad efter det passet men efter lite energipåfyllning i matsalen så var jag på topp igen.

Nu har jag engelska men jag arbetar inte alddeles för mycket. Jag sitter och snackar om en massa skit med Deborah och Sofia. Deborah ska skaffa sig en chiuaua som hon ska släppa ut på gatan så den kan prostituera sig. Sen så vill hon ha en bebis också men hon har tyvärr ingen man, så därför kom jag & Sofia på en bra idé för hon sa att hon kunde tänka sig att bli våldtagen om det var vad so m krävdes för att få en bebis. Så vi kom på att hon skulle skaffa sig en reflexväst, där hon skulle sy på bokstäver i reflextyg där det stod "Jag vill bli våldtagen, tack". Sen är det bara att återstå och se om hon får napp eller inte.

Nu ska jag fortsätta med min engelskauppsatts. I den är jag för skoluniformer, så det så !



Kommentarer
Postat av: Hang

I fredags argumenterade jag MOT skoluniform ;D

2008-03-17 @ 17:24:58
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0