Begränsad vardag.

     Datum: 2008-03-18 Kl: 21:36:38
Tänk att tusen meter simning igår kan begränsa hela min vardag idag. Jag har sådan träningsvärk i mina ljumskar att när jag går ser det ut som om jag har blivit våldtagen. Men så är inte fallet tack och lov. Men ont gör det som satan och jag kan ju inte gärna be någon massera mig där. Nej, gud nej.

Kollade på Gossip Girl innan även fast jag redan hade sett avnittet innan. Bättre serie har aldrig skapats, fast The O.C ligger på samma nivå. Hörde jag något om att det inte skulle komma tillbaka förrens i maj ? Det hoppas jag att jag inte hörde i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, i MAJ! ;D

2008-03-19 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0