Champagnefredag !

     Datum: 2008-03-29 Kl: 00:00:08
Idag är det champagnefredag som dom kallar det så fint på Rix FM. Min fredag har dock inte vatt så glamourös som det låter på namnet. Jag har för det första jobbat från halv 7 till halv 5 idag så jag luktar som det gör en trappa ner på min skola. Det är där industriprogrammet ligger och jag luktar järn hela jag.

När jag kom hem idag kollade jag på nionde avsnittet av Gossip Girl. Fy farao vad jag har längtat efter det. Jag vet att det finns fler avsnitt ute, men lat som jag är så vill jag ha text första gången jag ser det så att det blir så där underbart bra och att jag fattar allt. För det  är inte samma grej om man kollar på det först utan text och fattar hälften och sen få kolla om på det några veckor senare och förstå andra hälften. Sen så räcker ju avsnitten längre om jag inte fuskar och laddar ner utan text (:

Jag och Hanna kollade på Step Up sen och käkade tårta för glatta livet. Den filmen var väll inte så mycket att hurra för men dom var ju otroligt duktiga på att dansa. Annat är det med mig som går att jämföra med att kassaskåp. Sen käkade vi lite mat och åkte sedan vidare till hennes syster. Hon och hennes pojkvän var hundvakt åt en liten golden retriver valp som var så söt. Den låg i mitt knä och gosade. Om några år äger jag en hundvalp, det säger jag bara. Kvällen avslutade vi med att tvätta bilen i en biltvätt och dansa på bensinmackens parkering. Step Up kanske satte sina avtryck på mig iaf...

Nu ska jag äntligen få sova. Det tär på kroppen att jobba och jag tror att jag har fått arbetskador i min hand och handled för resten av livet. Jag visset att jag skulle förlora på det där i längden...

Godnatt Ungdomar ! ♥

image154
Hon är ett stort offer !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0