Dagen.

     Datum: 2008-03-10 Kl: 21:21:51
Vi hade idrott idag och jag med min matta kropp gjorde 2 mål på minifotbollen. Jag blev till och med lite svettig av idrotten idag och det händer inte varje dag vill jag lova. Så nu känner jag mig duktig. När vi var och bytte om sen så sa Madde så här: "Vad några det var som skulle duscha här ?" Jaha, vi här från småland fick lite svårt med att förstå vad hon sa. Men "några" betyder tydligen "få" i Köping. Man lär sig något nytt varje dag.
På engelska hade jag tillbaka blickar på gamla barnprogram man såg på när man var liten. Några av dom som kom upp var "Inuti Eddie Jonsson", "Trygga Rut" och "Richard Scarrys äventyrsvärld" men det kollar jag fortfarande på.

Efter skolan gick jag hem till Amanda och brände en pizza som jag åt upp. Men kanterna fick jag skära bort för dom blev förkolnade. Sen försökte jag fixa rosettfrisyren på henne. Resultatet går väl att diskuteras men fy attans vad svår den är att göra eller så är det jag som bara inte har hjärna nog att få till det.

image119

image120


Kommentarer
Postat av: hanna

Hon pratar som vi gör i tranås den där tjejen min sann ;)

2008-03-10 @ 22:50:42
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0