Det var det värsta jag sett !

     Datum: 2008-03-20 Kl: 15:59:38
Min bussteori har funkat hela veckan så jag är nöjd. Det är den som går ut på att jag ska kunna komma sist till busshållplatsen och slippa frysa men gå på bussen först. Det är ett under att den har funkat hela veckan.

Självklart funkade den lika bra idag men denna bussresa hem var en jag hoppas jag inte stöter på fler gånger. Det satt nämligen ett par i 35-års åldern snett bakom mig och Sofia och dom hade något man kan likna ett förspel. Oh nej, jag skojar inte. Dom satt och smekte varann på diverse ställen och det var armar och ben kors och tvärs över hela säterna. Dom höll inte tillbaka ett enda dugg och det var otrevligt att sitta där med vetskapen om att veta vad dom skulle göra när dom kom hem. För att göra bussresan hem ännu trevligare så satt det ett fyllo längst bak i bussen och drack sprit och försökte få kontakt med oss ungdomar. Men tyvärr, dagens ungdomar har vi alla Ipodlurarna i öronen och tar inte av oss dom i första taget så han lyckades tyvärr inte. Så en kort sammanfattning från resan: Jag & Sofia fikade, paret snett bakom hade näst intill sex och det stank sprit i hela bussen med ett fylla i baksätet. Jag har haft tider med bättre fikalust vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, men det var gott ändå xD

2008-03-20 @ 20:47:34
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0