Din omäktiga skit !

     Datum: 2008-03-26 Kl: 18:58:10
I bilen hem igår så satt jag och berättade för mamma om hur jag hade tänkt mitt liv efter gymnasiet och så. Att jag ska till USA ett år direkt efter som au pair och detta hörde min lillebror. Så här följer en liten konversation mellan mig och min lillebror angående det här:

Jonas: HAHAHA, ska du åka till USA !? Det kommer ju aldrig att gå.
Jag: Vadå, varför inte?
Jonas: För du kan ju inte engelska !
Jag: Det kan jag väll visst det !
Jonas: Aah, du måste åtminstonde ta en kurs till innan du åker !
Jag: Hur dålig tror du att jag är egentligen !?
Jonas: Men, tänk om du skaffar dig en kille där.
Jag: Jaha, vadå då?
Jonas: Då kommer du inte kunna prata med honom ! Hahahaha.


Det där tackar man för. Han tror att jag är ett totalt misslyckat offer när det gäller engelska. Hur mäktig är han själv med sin engelska? Undomar i 13-års åldern borde veta bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0