Duschen är ett bra ställe.

     Datum: 2008-03-12 Kl: 22:06:20
Det blev ljusa slingor på Becca. Jag var inte så effektiv så det tog hundra år för mig att dra ut slingorna, men sen hände det grejer. Medan vi väntade på att det skulle verka så satte vi oss i min dusch med datorn och sjöng "du gamla, du fria." Jag trodde också för en sekund att jag hade fått blekning i ögat och skulle bli blind. Sen hade vi en tävling som gick uit på att Amanda & Becca skulle gissa vilken låt jag nynnade på. Det var jag som var utsedd till nynnare eftersom det är stört omöjligt att lista ut vilken låt jag nynnar på. Efter att vi hade tatt i för kung och fosterland på "du gamla, du fria" så hörde vi något konstigt utanför dörren. Då är det min pappa som har vatt framme med mobilen och spelat in oss. Det är sånt han gör, min pappa. Är framme vid dom mest pinsamma tillfällen och förevigar det genom att ta kort eller spela in i smyg.


Sen sköljde vi i alla fall ut det och min bror fick skjussa oss till sporthallen. Där träffade vi Sara & Steffi så vi satte oss vid dom. Sen efter första halvlek så stack Becca & Amanda hem så då satte jag mig vid Jocke, Marcus & Mattias efter att jag fick ett sms av Jocke där det stod "Varför sitter du inte vid oss? / Jocke". Dom saknade mig ? ;D
Så jag hade det trevligt med dom och Marcus visade mig hans nya crossglasögon som har var mycket stolt över. Men killarna förlorade tyvärr deras sista match, men Robbin var bra ;D
Sen tog jag mig hem med Sara och nu sitter jag här och ska strax sova.

image129 image130 image131

Imorgon hoppas jag att jag inte är trött när jag vaknar upp. Vad inbillar jag mig egentligen ?
Godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, härliga bilder från duschen!

2008-03-12 @ 22:10:55
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Amanda

Det är grejer det (Y)

2008-03-13 @ 07:33:27
URL: http://amandaostensson.blogg.se
Postat av: Rebecca.

hahahaha jafyfan du.. De korten far din tog vill jag nog aldrig se. haha!! Men roligt jäävlar var det, o tacka mor din för bullarna;)

2008-03-13 @ 11:47:50
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0