En salong i kartong - det rimmar ;D

     Datum: 2008-03-12 Kl: 17:36:13
Skolan gick som ett rinnande vatten idag. Vi gjorde lite matteuppgifter som Linn & Kikki var bäst på, får jag inte glömma att tillägga. Sen åkte vi självklart hiss upp till gymmet och mätte arean på det för det ingick i matten. Sen efter rasten fortsattade vi att bygga på våran salong som är gjord utav kartong. Det börjar likna något vill jag lova. Det verkade som att alla vägar bärde till vårt klassrum med, för det ramlade in en efter annan Idrott & Hälsa människa som joinade oss i arbetet. Eller dom klagade mest på hur fula våra salonger med. Men hur himla mäktigt kan deras kartong-gym vara på en skala ? Sen var klcokan i alla fall halv 12 och dags att sluta.
Pluggade lite på färgprovet i bussen hem och jag fattar inte ett skit. Det känns så där, men eftersom jag nästan aldrig har läxor eller prov så får jag väll anstränga mite lite den här gången, men om ni bara visste hur svårt det är.

Snart kommer Becca & Amanda. Vi ska slinga håret på Becca. Undrar vilken färg hon har valt ? (:

Jag har ätit bulldeg idag för min mamma bakar bullar. Det är gudomligt gott ;D

image123 image124

Kommentarer
Postat av: Paulina

OBS, akta dig för magont med bulldegen kusin vitamin =))

2008-03-12 @ 18:16:20
URL: http://aneverendingday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0