Frida.

     Datum: 2008-03-20 Kl: 22:40:27
image142

Det här är Frida, visste ni det?
Hon är jätte söt, visst tycker ni det med? (:
Första dagen i skolan var hon den första jag pratade med.
Hon visste redan vem jag var och hon berättade för mig att hon precis hade börjat spela innebandy.
Jag tyckte om Frida jätte mycket (:
Hon hade en Ipod som hon lät mig lyssna på "Små negrar i sanden" som det lät som att dom sjöng.
Frida brukade berätta roliga saker för mig, som till exempel när hon jobbade på ålderdomshem.
En dag kom Frida och sa att hon skulle sluta i vår klass.
Det var inte roligt och jag gav henne en liten avskedsbukett med blommor.
Det var nästan så att det ville trilla en liten tår när jag kramade henne för sista gången.
Jag träffar aldrig Frida längre.

I miss her !


Kommentarer
Postat av: Jake!

"Små negrar i sanden" hahahahaha milda makter, ge henne en high five från mig när du ser henne tack!

2008-03-20 @ 23:25:04
URL: http://jakey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0