Godmorgon, vi har storm !

     Datum: 2008-03-21 Kl: 10:34:34
Jag hälsar er godmorgon till min alldeles egna morgon. På molnet har vi snöstorm idag och det är inte lite heller. Jag börjar smått undra om denna natten varade i si sådär 9 månader för länge och att jag nu har vaknat upp i December. Nu är det bara "jingle bells" som saknas på radion. Nej, tillbaka till verkligheten. Det är som sagt den 21 mars, vi har snöstorm och jag har inget att göra. Amanda jobbar och jag är kvar i hennes lägenhet och ligger i hennes föräldrars säng och har precis kollat färdigt på "John Tucker must die" och smäckt i mig lite godis som en stadig frukost. Amanda slutar frammåt ett så mitt alternativ är att ligga kvar här i sängen och ha One Tree Hill - maraton, det låter väll bra ?

Har ni också snöstorm där ni bor ?

Kommentarer
Postat av: Gert

Nope! Ingen snöstorm är än.

2008-03-21 @ 12:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0