Guds två bästa platser.

     Datum: 2008-03-24 Kl: 12:53:44
Dagen igår var riktigt slapp och skön men ändå rätt långtråkig. Jag & Hanna hade som sagt Gossip Girl maraton i 6 timmar i sträck, fast Hanna sov 4 timmar av dom. Vi flötade med pizza och cola och hade det allmänt äckligt och bra. Framåt halv nio på kvällen så tog vi tag i våra liv och slängde på oss ett par mysbyxor och åkte till Robbin. Vi satt i köket och hängde och snackade med Calle & Robbin medans dom gjorde mat. Stackars Robbin fick skäll av ordentliga Calle när han inte ens kunde ta hand om potatisen i ugnen.

image150

På andra plats av dom två bästa platserna i Robbins hus kommer den här platsen i köket (:

Sen förflyttade vi oss till tvn och kollade på "Click" som jag aldrig hade sett förut. Den gick väll men var inte det bästa jag sett. Marcus hade somnat i masagestolen så dom satte på den när han låg där i. Så han skakade som en idiot och vi skrattade. Stackarn. Sen gick Marcus, Bn, Jocke & Pau hem och jag tog över massagestolen. Det är den skönaste stol gud någonsin har skapat. Jag tycker sund om er som aldrighar suttit i den. Sen kollade vi i alla fall på ett program som handlade om kändisar och hur dom förföljs av papparazzi's. Det är inte konstigt att dom är som psykfall allihop, så som dom förföljs. Men framått halv ett så begav sig jag, Hanna & Calle oss hem i kylan. Fy farao, jag var som en isbit när jag kom hem och om jag har dratt på mig himmelens värsta förkylning så förvänar det mig inte.

image151
På första plats har vi denna massagestol som är det bästa gud någonsin skapat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0